17 Ocak 2015 Cumartesi

Gelin Tacı Ve Duvak Önerileri



Öncelikle taç örneklerini paylaştım. Gelinlerimiz için daha önce paylaştığım ;
Gelinlik Modelleri için tıklayınız.
Gelin Ayakkabıları için tıklayınız.
Öncelikle taçlar demiştik. Her zevke uygun örnekleri bir araya toplamaya çalıştım. Aralarda yorumlarım olacak ve Kim Kardashian 'ın kendi düğününde giydiği gelinlik, duvağı bu yazımızda var ve makyajı da bu yazı dizisinin devamında olacak















Bir kır düğününde bu taç sizi tam bir kır prensesi yapacak. Ben bu tacı sevdim...












Bu modeldeki taçlar biraz eski zaman gelinleri havası veriyor. Geleneksel veya eski diye hitap ettiğimiz Cumhuriyet dönemi gelinlerinden olamayı isteyenler severek tercih edebilir.


















Kim Kardashian makyaj olarak da taç olarak da karşımızda. Zarif, sade ve yine de ben buradayım diyen yani kendini gösteren bir seçim... Makyajı kahverengi gözlü arkadaşlarda harika duracaktır eminim.





Bu tac romantik bir gelinlikle harika durabilir. Sof bir makyajla sade ve zarif bir gelin olacaksınız.



















Gamze Özçelik'ten yıllar öncesinin resmi! Yine de hala günümüzde tercih edilen bir saç modeli ve makyajı. Harika kadın ! Güzel olmayı bilmek de önemli. Gamze Hanım bunun bir örneği bana sorarsanız burada.












Duvak Çeşitleri

Aslında her çeşit duvağa yer vermek istedim ancak gecenin bu geç saatinde daha fazla seçenek yüklemek istemedim. Uykum bastırdı malum. Ancak yine yeni, güzel ve farklı bir şeyler bulursam hemen ekleyeceğim. Umarım beğenir ve bizi takibe devam edersiniz. 
İşte şimdi o çeşitli modeller:






Gerçek bir prenses! Geçtiğimiz yıllarda evlenmişlerdi. İngiltere kraliyet ailesinden oldu. Onun da sade, zarif bir havası vardı. Kate Middleton...



Çağla yakın zamanda boşandı. Ancak bu o boşanmanın öncesindeki başlangıç noktası ve mutlu evlilik pozu. Gelinliği alışılmışın biraz dışında. Katina havası var. Benim pek tarzım değil ama sevenler olabilir. Herkesin zevkine saygım sonsuz. Keşke bu mutluluk pozu hiç bozulmasaydı diyerek diğer fotoğraflara geçiyorum.



Bence kadınlığı belli eden ve kalitesini duruluğunu kaybetmeden sunan duvak çeşidi bu! Benim fikrim bu yönde. Harika bir duruşu var. Gelin dediğiniz zaten masum ve duru olmalı. Çam ağacı süsü değil. (Sözüm meclisten dışarı!!!)



Bu renk gelinliği ben tercih etmem ancak mankenin teni, görüntüsü gelinliği çok güzel taşımış ve insanda bu renk bir gelinlik alma dürtüsü uyandırıyor. :D



Hoş ve doğal yine bir kır düğününe uygun...





Çiçek o kadar hoş görünüyor ki gelinlerde. Bence taşlı bir taçtan daha alımlı görüntüsü var.



Ruju harika ortaya çıkmış! Makyajla o sade görünümü patlatmışlar. Bu da bir seçenek!




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder