3 Şubat 2015 Salı

Nişan, Mezuniyet Elbise Önerileri !


Nişan, mezuniyet gibi farklı bir çok gece kıyafeti seçeneği burada!
                                               
Nişanlanacak genç kızlar! 
Bu kısım sizi ilgilendiriyor. Elimden geldiğince daha farklı modeller aradım. Ancak içlerinde kesinlikle bayıldığım ve asla giymem dediğim şeyler de var. 
Yorumu sizlere bırakıyorum.
:)

Aslında bu fotoğrafta elbiseden çok saç beni etkiledi. Ayrıca o yakalara o kadar uyumlu olmuş ki çok sevdim.



Renk için farklılık arayanlar bence bu fotoğrafa bakmalı. Ayrıca model de hiç fena sayılmaz.


Ah ah! O kadar tatlı renkler ki insana: "Haydi kalk nişanlanalım!" dedirten.



Siyahtan vazgeçemeyen MUTLU kızlar. Vurgu yapıyorum çünkü nişanda siyah giymeyi doğru bulmaz kimse ama yaşam tarzım siyahsa giyerim arkadaş! 
:)


Bu renge bittim! Dekolte de tam benlik. Sadece bir derece daha küçük bir dekolte olsa daha güzel olurdu benim için.




Yeşili sevenler bir bakın şu dekoltenin güzelliğine! 


"Minimi yine giyerim arkadaş!" iddeasındaki genç kızlara bir seçenek...


Bu elbise hafif göbekli ama süper bacaklara sahip kızlara göre! Göğüsleriniz de büyük ise bu V dekolte tam size göre... Tabi biraz daha kapalı olsun isterseniz o da sizin bileceğiniz bir şey...

Bu ışıltıya kim hayır diyebilir!

Yine benim yeşil tutkum! Ayrıca özellikle belden aşağı etek kısmı beni benden aldı!
Harika!

Şu an nişanlansam tereddüt etmeden giyerdim. 
Bayıldım. 

Renkli gözleri ortaya çıkarmak için elbiseyi bu tonda seçebilirsiniz.

Pudra tonları nişanların geçtiğimiz yıllarda vazgeçilmeyen rengi oldu. Hala seven giyen çok!

Bu da çok şık bir elbise. Bu elbiseyi fiziği armut dediğimiz şekilde olan bayanlar ince beline vurgu yaparak harika görünebilir.

Farklı renk dersek bence bu da farklı olur.


Bu da bir seçenek olarak sizlerle ancak trend gözüyle bakamıyorum.

Bu da şık bir başka mükemmellik! Balık severler buna bir baksın!


Soft tonlar sevenler!

Ah bu ışıltı! Harika!

 Renk olarak da detaylarıyla da farklı olacağınız hoş bir elbise! Fiziğine güvenen tereddütsüz giyebilir!


Yeşilin bu hali beni aldı götürdü! Çok hoş!


Renk yok gibi! Bu nasıl manken :D 
Ancak elbiseler detayları olarak süper.

Ben yine bu tarz bir elbiseyi de severek giyerdim. Siyahtan da korkmuyorum. Nişanda da giyilebileceğini düşünüyorum.

Ama şu renk varken iki kere düşünür insan değil mi! :D


Bu elbise de şapkasız harika bir nişan elbisesi olabilir...

Tulum da bir seçenek.


Sadelik sevenler!


Lise ve Üniversite Mezuniyetinde giyebileceğiniz elbise önerileri... 
Bazıları uçuk olabilir ama sizin hayal dünyanızı canlandıracak, kafanızı çalıştıracak tabiri caizse bir çok ürün paylaştım. Bunu bende yaşadım. O sıralar beyin durma noktasına geliyor. Ne giyeceğinizi sapıtmayın diye yardımcı olmak niyetim. Sözlerime kırılmamışsınızdır umarım...
Haydi bakalım....
:)












  
































Hiç yorum yok :

Yorum Gönder