8 Şubat 2015 Pazar

Pure Beauty CC Krem !





Nem, bakım, koruma ve kapatıcılık etkisini cildiniz için tek bir üründe biraraya getiren Pure Beauty CC Kremi bu yazıda sizler için anlatacağım.

Bulgar gül suyu, pembe çiçek kapsülü ve kırmızı görünüm önleyici-inci teknolojisi ile sorunlu ciltlerde cilt rengini eşitlemeye, lekelerin görünümünü ve ciltte oluşan kızarıklıgı azaltmaya yardımcı Pure Beauty CC Krem tüm Watsons mağazalarında satılmakta.
Ayrıca Kore markası olduğunu da mutlaka belirtmeliyim.
:D



Geçtiğimiz günlerde Watsons şubat ayı kataloğunu yayınladı. İçinde mutlaka alacağım dediğim ilk ürünü geçen bir yazımda anlatmıştım.( Rimmel' in yeni dayanıklı ruju "Rimmel Provocalips 16 Hour Lip Color Ruj" )
Okumak veya görmek için burayı tıklayınız.


Gelelim artık bu yazımızın detaylarına. Bu yazım Pure Beauty CC Krem!
Bu kremi uzun zamandır takip ediyordum ama inada bindirdim 26,90 tl fiyat ödemek istemiyordum kendilerine. 
Sanırım biraz inatçı bir yapım var. Sonunda şubat ayı kataloğunda onu gördüm! Acayip avantajlı bir indirim vardı. Zamanı geldi dedim ve aldım. 
19,90 tl fiyatla aldığım ürünün yanında yukarıda görmekte olduğunuz bu rengi mükemmel çanta da hediye olarak ürünle geldi! Hem daha uygun bir fiyata almış oldum. Hem de yanında promosyonu ile avantaja geçtim. Aslında bir avantajı daha vardı. Kataloğun yalancısıyım: "Avantaj ürünlerinden birini aldığınızda 5 kat puan kazanıyorsunuz "diyordu. Bu üründe onlardan biriydi. Bakalım!
Ama beni en çok sevindiren bu ürünü sonunda daha uygun bir fiyata almış olmak! 


Ürüne gelince: daha önce tester ürünü görevli denemişti yüzümde ve gerçekten yüzümdeki kızarıkları aynaya baktığımda oldukça kapanmış görmüştüm. Ürünle tanışmam bundan ibaretti ama bugün aldıktan sonra evde tekrar yüzüme sürdüm ve aldığım tepki bebeksi, ipeksi, aydınlık bir cilt görünümü sağlamış olduğu yönünde oldu.
Uygulama hakkındaki detaylı yorumlarımı daha sonra yazımın altına ekleme yaparım mutlaka.
Ancak gönül rahatlığıyla aldığım için daha önce de sivilcelenme yapmadığı için muhtemelen severek kullanacağım ve yine alacağım. 

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Çantaya gelince iki renk vardı ama şansıma bu geldi. Ben memnunum ve mutlaka onu da kullanacağım. Özellikle kısa süreli seyahatler için çok kullanışlı bir makyaj çantası olabilir. Biraz küçük ama o kusuru tatlı rengi oldukça örtüyor.












Hiç yorum yok :

Yorum Gönder