24 Mart 2015 Salı

Eyeliner Hakkında Her Şey !



Güzel gözleri daha da güzelleştiren ve benim de asla vazgeçemediğim (vazgeçmeye hiç niyetimin olmadığı) tek makyaj ürünü ! Bayılıyorum ve sizlerle teknik olarak eyeliner nasıl bir şeydir onu paylaşmak istedim.


Öncelikle örnek olması açısından bir kaç eyeliner, dipliner çeşidini sizlerle paylaşmak isterim:

Ben genellikle aşağıda görmüş olduğunuz formda ürünleri tercih ediyorum. Sürüşü benim için daha konforlu geliyor. Aslına bakarsanız kalem form belki de daha kolay ama böyle başladım böyle gidiyor. Bırakamadım bir türlü :P 
:)
Aşağıdaki de benzeri formda bir başka çeşit. Ucu ince olduğu zaman dipliner olarak kullanımı rahat olacaktır. 
 Bir diğer ürün olan bu ürünün fırça formunda oluşu ve fırçanın gördüğünüz şekli itibariyle sürüşü kolaylaştırıcı keskin hatları var. Rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün. 
 Yine bir jel form fakat fırçası farklı olduğundan paylaşmak istedim.

Kalem dediğim form tam olarak bu oluyor. Sanırım yeni eyelinerım bunun gibi olacak. Henüz karar vermedim ama alırsam sizlerle paylaşırım. 
Bir çok formu görebilmeniz açısından güzel bir örnek! 
İşte böyle eyeliner dediğin alması da sürmesi de kolay değil pek. :)






Gelelim. Sürüş şekilleri, teknikleri ve sonuçlara:
:)














En güzel örneği yukarıdaki resim bence. :)

Bayıldım buna! Gözlerinin rengi de çok güzelmiş kadının. Harika olmuş. (Yukarıdaki resimden bahsediyorum. )



Peki Ünlüler kullanıyor mu? Nasıl kullanıyor? Bir arada olsa fena olmazdı mı diyorsunuz!
Bakın öyleyse...




























Hiç yorum yok :

Yorum Gönder