20 Mart 2015 Cuma

Sağlıklı İçecekler !


Ben kendimi bildim bileli bir kola aşkıdır gidiyordu. Sonra bir gün doktor amcalar başıma üşüştü ve kola içmemin ömrümce yasak olduğunu söyledi. Tedavim için bu çok önemliydi. Sağlıklı içecekler tüketmeliydim. Öncelikle tabi ki bol su! 

Bende dediklerini tam olarak uygulayamasam da deniyorken bir içecekle karşılaştım. Farklı geldiği için sizlerle paylaşmak istedim. Çoğu kişi bilir belki. Artık bilinçli bir ülkeyiz. Eminim deneyenler, bilenler, uygulayanlar vardır. Green Juice diye bilinen Yeşil meyve suyundan bahsediyorum. İçinde benim için maydanoz, limon, içme suyu var. Sizler başka yeşillikler ekleyerek daha tatlı doğal içecekler yapabilirsiniz. Örneğin elma,portakal,armut gibi meyveleri karıştırıp güzelse süzüp hatta bazen süzmeden içebilirsiniz. Eskiler kaynatıp içermiş suyunu adı hoşaf olurmuş. Sizler de kendinize iyi gelecek içecekler yapın ve sağlığınızı asla yardımsız bırakmayın...İşte içeceğimin resmi :)

Herkese sağlıklı günler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder