17 Mart 2015 Salı

Yeni Dizisiyle Songül Öden !


Serçe Sarayı adlı dizideki yeni rolüyle Songül Öden yine ekranlara kitliyor. 
Açıkçası Yasemin karakterine ben bayılıyordum. Bir an da karşımda Serçe ismiyle görmek önce anlamsız bir şok yarattı bende. Daha sonra izledikçe yeni dizinin de etkileyici olduğunu fark ettim. Arada Serçe karakterinden de Yasemin performansından izler buldum. Belki ses tonu, belki duruşu bilemiyorum. Ondan bir şeyler vardı. Bir şekilde benim aradığım Yasemin olduğu için görüyordum bunu belki de. Diziyi ben beğendim. Çileli kadınlarımızın temsili belki de Serçe ! Hayatın ne kadar da acımasız olduğunu ama sevmenin ve gururun kadın için önemi! 

Çok kibar kadın ya! Zarafet ve güzellik gözlerinden okunuyor. Ayrıca dizideki çocuklar da bir o kadar güzeller...



Hele ki şu küçük olan beni bitiriyor... :)








Tüm ekip bir arada! 








İzlemek isterseniz benim hazırladığım bir video bu da. Youtube kanalımdan alıntı. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder