8 Nisan 2015 Çarşamba

Yeni Bir Kitap Yeni Bir Heyecan !

Yaşasın! İkinci kitap çıkmış! Ay nasıl mutlu oldum...
Bakalım bu kitapta neler oluyor. Efsun'un o Türk kızı halleri bitirdi beni ilk kitapta. :)


İlk kitap film bile oldu. Bunun hakkında yazı da yazmıştım.
Yazarın kendi hayatını anlattığını düşünerek okumamın da verdiği bir etkilenmeyle ki ben bu duyguyu hissettiğim için çok mutluyum.
Çünkü iyi bir kitap size gerçekçi bir duygu yaşatır. :)
Kitabı bir solukta okudum!
Çok konuşmadan geleyim ikinci kitaba! 
Daha almadım. Okumadım. 
En kısa zamanda edinip okuyacağım. Bütün sıkılmış halimi unutup yine o kitaba dalıp gitmek istiyorum. 
:)

İkinci kitabın kapağını paylaşmakla yetiniyorum maalesef... 
Alınca mutlaka paylaşacağım görüşlerimi. 
Ay çok mutlu oldum. Şu bulutlu günde iyi moral oldu. :)
Teşekkürler Şebnem Burcuoğlu!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder