1 Ocak 2015 Perşembe

Neler Aldım Neler!!

Aslında öyle bir deli alışveriş değildi yaptığım. Yine de güzel bir gün geçirdik kardeşim ile...
Şimdi sizlere birazcık onları göstermek istiyorum. Ayrıca aldığım yerleri ve fiyatları konusunda da sizleri bilgilendireceğim.


İlk olarak Watsons'tan aldığım ürün hakkında kötü haberle başlayacağım.
Aslında Rimmel markasını çok severim. Rimelini kullanıyorum ve memnunum. Buna güvenerek bir maskarasını aldım. Almaz olaydım. Oradaki görevlinin olumsuz tavrı da biraz inatla almama neden oldu. Neyse inatla kalkan zararla oturur derler.
Üründen şikayetim kuru kuru topak topak olması ve gözlerimin içine dolarak batması! Gözleri hassas, alerjiye yatkın olan biri olarak gözlerimde kullandığım ürünlerde dikkatliyimdir! Ancak bu kez güvendiğim dağlara kar yağdı. Yolda yürüyemiyorum batmadan. Kirpik falan kaçtı zannediyorsunuz ve bir bakıyorsunuz gözleriniz kurumuş maskara dolu. Bende buradan uyarmak istedim.

Neyse sıkıntılı bir durum ancak yapılacak bir şey de yok... Gelelim tatlı mevzulara. Bugün başka şeyler de aldık. Aslında daha öncesinde kullandığım ve memnun olduğum bir ürün vardı. Sanırım ürünün paketi değiştirilmiş ya da üretimden kalkmış. Bende ona eş değer olacağını düşündüğüm bir başka yeni ürününü aldım. Şimdi sizlere onu göstereyim:

Arkadaki yeşilimsi paket eski ürün : "Dengeleyici Temizleme Sütü" artık satılmıyor sanırım bir türlü bulamadım. Ancak bu yeni aldığım ürün de yatıştırıcı ve daha kremsi bir dokusu var. Yani o da güzel. Hemen denedim :D Fiyatı da Gratis'te 11.90 tl başka yerlerde 20 tl üzeri uçuk fiyatlar okudum. Almak isteyenlere tavsiye ederim. :)


:D 

Gelelim bir başka ürüne. Malum kapıda deli gibi karlı bir kış var. Yeni bir bota ihtiyacınız varsa hemen Flo Outlet'e gidin. Ben gittim karlı bir alışveriş ve yeni bir bota kavuştum. Dockers'ın önceki sezondan botları indirimdeydi. 169.90 tl olan fiyatı 99.90 tl olunca yeme de yanında yat! 
Siyah, cool ve çok rahat ayrıca karda kaymamak için ihtiyacım olan şey:



Bir de paşabahçeden açayip kullanışlı ve çok hoşuma giden bir cam tabak (diyebilirim herhalde) onu aldık:

Veee...
Şimdi oturup bir yorgunluk kahvesi içilir. Aslında çok bir şey almadım ama insan yine de yoruluyor. 
Aa.. Bu arada kahve yalnızların içeceğidir. ;)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder