17 Şubat 2015 Salı

Rimmel Provocalips 16 Hour Lip Color Ruj Aldım !



Geçtiğimiz günlerde almış bulunmaktayım. Aldığımdan beri de kullanıyorum. Hakkında söyleyeceklerim var yazımın devamını mutlaka okuyun!
Öncelikle sürdükten sonra bir kaç saniye içerisinde kurumaya başlıyor. Bu sırada mat ve hafif yapışkan ya da gergin bir hal alıyor. Rujun ikinci kısmı olan şeffaf bölümü uyguladığımda rengi parıltılı ve daha yumuşak oluyor. Bir kaç saniye sonra da dudaklarımda ruj varmış gibi bir ağırlık olmuyor. Renge gelirsek renk önce gözümü korkutmuştu fakat paketteki kadar koyu bir renk değil. Aksine gül kurusu gibi hafif pembe hatta biraz dudak rengine kaçık çok hoş bir rengi var. 
Tabi bu benim fikrim belki sizler daha kırmızı seversiniz. Renk çeşitliliği mevcut bir ürün kendileri. Hatta daha önce renkleri ve ürünün kalıcılığı hakkındaki izlenimimi paylaşmıştım. Eğer okumak isterseniz diye yazımın altında linkini bağlantı olarak ekleyeceğim. Oradan açabilir ya da yayınlarda aratarak da ulaşabilirsiniz.
Rujun renk kodu : 730 Make Your Move 
Tekrar gelecek olursak yumuşak, kalıcı ve rengi daha ortaya çıkaran yapıyı iki kademeyi de uyguladıktan sonra oluşturduk. Gerçekten elimi öptüğümde kesinlikle bir bulaşma olmadı. Hatta inanmadım ve ailemi de öptüm. Sonuç mükemmel bir parça bile bulaşmadı. Ayrıca dışarıya çıktığımda rujum dudak kenarına birikmiş mi diye bakmak zorunda kalmadım. Üstüne bir de kaymaklı gibi o iğrenç bir his uyandıran toparlanma da olmadı. Dudağımda olduğu gibi duruyordu. Tek tehlike tam sürememek ya da fazlasıyla taşırmış şekilde sürmek!
Çünkü çıkarması oldukça zor. Hatta geçen gece makyaj temizleme sütüyle silerken dudaklarımın acıdığını hissettim. Resmen dudaklarımdan ruju söktüm...
O derece de kalıcı!
Mükemmel sürdüğümü söyleyemeyeceğim. Çünkü aceleyle uygulamıştım. Son olarak lütfen emeğe saygı fotoğraflarımın paylaşılmasını onaylamıyorum.

Deneyimimi görmeniz için zor da olsa bir kaç fotoğraf çekebildim. Doğru açıyı yakalamak rengi olduğu gibi göstermek zor oldu. Fakat içlerinde rengi en doğru tanımlayan fotoğraf ortadaki diyebilirim. Işık yoğun bir ortamda diğer ikisi gibi de görünebiliyor. 
Ancak en çok sevdiğim olayı dudak rengi gibi doğal bir duruşu olması dudakta!
Kokusuna gelirsek ilk kademede sürdüğümüz ruj bölümü biraz kokusuz gibi. Sıradan bir kokusu var. Fakat ikinci aşamada sürdüğümüz kısımın daha hoş bir kokusu var.
Yine de yoğun bir ımmm harika denilecek bir kokusu yok.
Gelirsek en son deneyimin neydi ? Sorusuna!
Dudağımın sık sık ıslak kaldığı bölgede bir kaç saat sonra silinme başlıyor. Yine de dudağımın büyük bölümünde ruj varlığını sürdürüyor .
Bana sorarsanız arkadaşlarınızla bir şey içerken peçete de ruj kalması, dudak kenarında da kuru ruj izi kalmasındansa böyle kalıcı bir ruj ile çok uzun aralıklar harika gülüşler sergileyebilirsiniz. 
Bunları göz önüne aldığımda kesinlikle yine alırım diyorum ve başka renkleri de en kısa zamanda edinmek istiyorum!!!
:)

Daha önce hakkında uzun uzun yazdığım yazıyı okumak için tıklayınız.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder