14 Şubat 2015 Cumartesi

Tree Change Dolls - Mükemmel Değişim




İnanılmaz değişim! 
Eski oyuncakları temizleyip, yeniden yüzlerini boyayarak, kıyafetler dikerek çocukları için çocuklara uygun oyuncaklar haline getiren anne!

Bu harika fikri sizlerle paylaşmasam olmazdı! Tree Change Dolls adındaki siteden aldığım fotoğrafları görünce kesinlikle bende çocuklarım için uygularım dedim. 
Bayıldım. 

Annelerin eli öpülesi !  İşte o anne:


Bebekleri için kıyafetleri annesiyle birlikte yapıyor. Çocukları bu oyuncaklarla oynarken o da gönül rahatlığıyla onların sağlıklı gelişimini izliyor. Aynı zamanda oyuncakları tekrar hayata döndürüyor ve onları masum oyuncaklar haline getiriyor.


Dikilen elbiselerden bir kaçı sizlerle...

Ve aşağıdaki fotoğraflarda bu güne kadar yaptığı oyuncaklardan bir kaçı !
Mükemmel öncesi sonrası değişimi görünce eminim bayılacaksınız!

Günlük hayatta sokakta öncesi karelerindeki gibi makyajlı insanlara rastlamak pek olası değildir. Fakat sonrası karesindeki gibi çocuklar çoktur. Ve bir çocuk kendi gibi doğal bir bebekle oynarsa kendini doksan atmış doksan, full makyaj bir oyuncak bebeğe çevirmeye çalışmaz.
Bilinç altına işlenen cinayet diyorum ben bu öncesi karesindeki bebeklere. Çünkü bizler de Barbie zihniyetiyle büyütüldük. Şükür ki sağlığımızı bozacak kadar bilincimize giremediler.
Neyse çok uzattım. 
:D
İşte gerçek oyuncaklar şizlerle ! 




















O kadar çok bebek yapmış ki her bebeğin de yüzü, ifadesi, her şeyi farklı!
Olağanüstü bir değişim!







((Fotoğraflar tumblr.com sitesinden alınmıştır. Tree Change Dolls isimli sayfadan))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder