4 Mart 2015 Çarşamba

Mutfak Alışverişi !


 Uzun zamandır bir indirim takip deydik ama böylesi bir alışverişi bizde beklemiyorduk. :)
Tefal markanın indiriminden annemin çıktığı günden beridir almak istediği ve hep ertelediğimiz düdüklüyü aldık. :)
Yanında hediye seçeneklerimiz vardı ve iki çeşit tencere seçeneğimiz vardı. Bizde bu aşağıda gördüğünüz model ile tartıyı seçtik. 
Henüz kullanmadık ama ben sizler için fotoğrafladım ve özelliklerini aktarmak istedim.

İçerisinde su seviyesini ayarlayabileceğiniz seviyeler var. Ayrıca benim bu modeli seçme sebebim öncelikle tutma kısımları oldu. Yer çok önemli çünkü ve tencereler genelde bu sebepten çok yer kaplıyor. Bunda öyle bir sorun yok. 
:)



Kolları tutup çektiğinizde kalkıyor ve aşağıdaki konuma geliyor.

Tekrar kapatmak için iç kısımlarındaki vidalı kısma bastırmanız yeterli.

Kapak kısmı kol kalkınca açılıyor. İndirdiğiniz de aşağıdaki gibi kapanıyor. 


Zaman ayarlama olayı mükemmel ! Çünkü bu sayede yemekleri hızlı ve tam olması gereken sürede pişireceksiniz.

Onu da üst kısıma koyacaksınız.


Şekildeki alevler küçülünce kurduğunuz dakikayı geri saymaya başlayacak ve bitince sizi uyaracak.

Sebze ve et pişirme seçenekleri olmak üzere iki seçeneği var.

Tam görünümü bu şekilde. Rengi de tam benlik!

Ayrıca kutuda bir tefal mutfak yemek kitabı içerisinde de bir çok yemek, çorba, tatlı tarifi var. Balık bile pişire biliyorsunuz. Tabi ki bir de içerisinde kullanım klavuzuvar.


Gelelim seçtiğimiz hediye olan tartıya!

Turkuaz rengi 150 kiloya kadar tartabilen hassas tartı. İçeriğine henüz bakmadım. Kilo dışında hasas ayarları var mıdır bilemiyorum. Benim kendi tartımda kilo yağ kas su gibi vücudumda olan her şeyi ayrıştırıp bana söylüyor. 
:) 
Muhtemelen bunda o özellik yok...
Bakalım...


Ama rengi çok güzel... :)


Anneme sevgilerimle !
Mutfağında bizlere sevgi dolu, mis kokulu yemekler yapman dileğiyle
İyi günlerde kullanalım :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder