6 Mart 2015 Cuma

Sıla Dinlemek !

Sıla dinliyordum. Birden yazmaya başladım. Bu kadındaki etki anlatılamaz!
Gerçekten farklı bir sesi var. Sadece ben böyle düşünmüyorum. Eminim şu an bu satırları açıp, üşenmeden okuyan herkes aynı duyguya kapılmıştır. Ondaki o ses! Yürek parçalıyor. Aşk acısı çektiriyor durduk yerde! Aşk meşk yokken bile var gibi yakıyor içinizi! Yanıyorum ben de! Sonra şarkı bitiyor bir diğeri başlayana kadar toparlanıyoruz ve yeniden o duyguya sokacak bir başka şarkısını buluyoruz.
O kadar dolu dolu duygular saklıyor ki her şarkısı ! Dinlemekten keyif alıyorum. Bazen gülümsetiyor bazen hatırlatıyor... Yeni bir şeyler bekliyorum ben bu yaz için! Sıla bir başka ! Onunla yaz da bir başka ! :)
Şu an "kenar süsü" şarkısı çalıyor. İçimdeki bir yanım oynamaya başlıyor diğeri ise o duyguya kapılıp gidiyor. Nasıl bir ses Ya Rab! Dolu dolu ! Duygulu...

Sıla kim sorusu geldi bak şimdi aklıma! Acaba kim bu kadın? Hangi güzel insanların çocukları ? :)
Sıla 17 Haziran 1980 doğumlu ve memleketi Denizli. Söz yazarı ve şarkıcı. Yani bu güzel sözler onun içinden kopup sesiyle hayat buluyor. Öğrenim için İzmir'e sonra da İstanbul'a gelmiş. Bilgi Üniversitesi'nde caz okuduktan sonra Kenan Doğulu ile tanışıp, onun vokalistliğini yapmış uzun süre. 

Ekim 2007'de de ilk albümünü yapmış ve bugüne sesini ulaştırmış bir sanatçımız olmuştur.
Yeni şarkılar yeni hayaller demek! 
O ruhunun güzel sözlerini sesiyle bizlere aktarmaya devam eder umarım... :) 
 NOT: Babam sesine aşık adeta! Seyahat boyu Sıla dinlese sıkılmıyor. Tabi bizler de !
:*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder