14 Nisan 2015 Salı

Yenisine Merhaba Eskisine Elveda !

Bu bir veda konuşmasıdır.
Eski eyelinera veda konuşması !
 Önce çok sevdim onu.
Sonra bana bir kazık attı. 
Ben de affetmedim işte. Direkt değiştirdim. Aslında biliyorum suç onda değil onu mağazada açan her kimse onda. Ama aldığım şirkete de güvenimi sarstı bu durum. 
Neyse yenisinden bahsedip geçmişi tarihe gömmeye karar verdim.
Maybelline NY 
Master Precise black 



Kalem gibi oluşu göze sürmek için oldukça kolaylık sağlıyor. 
Açıkçası eski eyelinerı hiç de özlemedim. 
Bir tek akıyor mu onu bilemedim. Sanki biraz göz altına doluyor gibi ama zamanla kullandıkça deneyimlerimi yazarım sizlere. Şimdilik aramız iyi... :) 


 Örnek teşkil etmesi açısından iki fotoğraf koydum. Aceleyle çekilmiş olsa da 
sürüşü saniyeden fazla sürmüyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder